نوشته شده توسط : حسن محمد زاده
مشهد دومین شهر پرجمعیت ایران و مرکز استان خراسان رضوی است. در شمال شرق کشور واقع شده است. دارای 3001184 ‏نفر جمعیت واحه بزرگ در امتداد جاده ابریشم باستانی بود که به مرو به شرق متصل می شد. این شهر به نام حرم امام رضا، هشتمین ‏امام شیعیان نامگذاری شده است. امام را در یکی از روستاهای خراسان به خاک سپردند که پس از آن به مشهد به معنای محل شهادت ‏نامیده شد. سالانه میلیون ها زائر به حرم امام رضا مشرف می شوند. هارون الرشید خلیفه عباسی نیز در همین حرم مدفون است.‏ پرواز چارتر تهران به مشهد در آس چارتر فرودگاه هاشمی ‌نژاد مشهد دومین فرودگاه پرتردد کشور است. مشهد نیز بعد ازتهران مسافرخیزترین کلان‌ شهر ایران است و در ‏فصول تابستان و بهار، تعطیلات نوروزی، ایام مذهبی و تعطیلات چند روزه تقاضا برای سفر به این شهر زیاد است. از این رو ‏پروازهای متعددی از سراسرایران به مقصد مشهد چارترمی ‌شوند. با این حساب در بیشتر روزهای سال امکان خرید بلیط ‏چارترهواپیما برای مسافران سراسرایران وجود دارد. بیشترین پروازهای چارتر مشهد درمسیر تهران تعریف می ‌شوند. کافی است با ‏رصد قیمت‌ها، ارزان ‌ترین بلیط هواپیما تهران مشهد‎‎ ‎را بخرید.‏ جاذبه های گردشگری مشهد مشهد جاذبه های دیدنی زیادی دارد که با برنامه ریزی سفر خود می توانید به اکثر آنها رفته و لذت ببرید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 359
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

سایت مای فون یکی از بهترین سایت های موجود در ایران در زمینه خرید قطعات موبایل می باشد.

امروزه رقابت بالا در تجارت خصوصا در دنیای تکنولوژی وفناوری مستلزم داشتن اطلاعات به روز وفنی از لحاظ کیفیت وقیمت خواهد بود.

زیرا که کالاهای مشابه با کیفیت متفاوت ساخت واستفاده از مواد اولیه گوناگون تولید می شود.این امر یکی از علل اصلی تفاوت چشمگیردرقیمت کالاهای مشابه خصوصا کالا های الکترونیکی بوده وبه همین دلیل انتخاب کالای مطلوب نیاز به توجه ویژه خواهد داشت.

ماي فون با پشتوانه تجارب بالای اقتصادی وتجاری درکشورهای مختلف( ایران-چین -امارات ) در صددایجاد تجارتی مجازی است تا بوسیله آن بتواند همراهی مطمین برای تولید کنندگان ،توزیع کنندگان ومصرف کنندگان باشد.این گروه با کمک همکارانی مجرب علاوه بر خدمات بازرگاني ،خدمات خرید تخصصی کالا (ضمانت صحت وسلامت کالای خریداری شده -کنترل کیفی-ضمانت پرداخت وجه درصورت صحت کالا) را نیزخصوصا در کشورهای یاد شده انجام میدهد تا شما با آسودگی وآرامش به تجارت بپردازید.

شما میتوانید از فروشگاه ماي فون کالاهای موجودرا خریداری نموده وهمچنین در صورت عدم وجود کالای مورد نظر ،سفارش خرید ازایران ،چین یاامارات را به کارشناسان مابسپاریدتا علاوه بر صرفه جویی در زمان، بهترین کیفیت را با مناسبترین قیمت بدست آورید.

ماي فون مفتخر است با بیش از دو دهه فعالیت درحوزه تلفن همراه، لوازم جانبی وقطعات وابسته با معرفی برندهای مختلف به بازار ایران،  گستردگی حضور خود درتجارت ایران با چین وامارات را افزایش دهد.

لازم به ذکر است ماي فون با احراز صلاحیت قانونی از مراجع ذیربط شامل دریافت نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی،نشان ملی ثبت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،کارت بازرگانی ازاتاق بازرگانی ایران وجوازکسب ازاتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی وارتباطی تهران به فعالیت می پردازد.

جدید کند.

لازم به ذکر است که مای فون هیچ گونه مسئولیتی در برابر نوسانات قیمتی طی مدت فرایند مرجوعی کالا نخواهد داشت و در گارانتی ۷ روزه در صورتی که قیمت محصول کاهش یابد و محصول مرجوع گردد، قیمت کاهش یافته جدید به مشتری عودت می گردد و افزایش قیمت شامل این مورد نمی گردد.

منبع: https://myphone.ir/



:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جوابهای بسیاری برای این سوال وجود دارد،سئو روز در این مقاله برخی از دلایلی را که گوگل بک لینک هایتان را ایندکس نمیکند بیان میکند.

 
۱)بک لینکهای شما ارزش ایندکس شدن را ندارد.
آیا فکرمیکنید گوگل لینک های اسپم(هرز)را که در یک پایگاه اسپمی(هرز)ساخته اید را ایندکس میکند ، آن هم در پایگاهی که گوگل در آن پرچم قرمز زده است؟به طور معمول گوگل بک لینک های کم کیفیتی را که هیچ کاربرد مفیدی برای کاربران ندارد را ایندکس نمیکند.در نتیجه راه حل این مشکل ساخت بک لینک های با کیفیت بالا وبا ارزش برای ایندکس شدن است.
 
۲)محتوای مطالب وب سایت شما ضعیف وکپی برداری شده است.
 
محتوای کپی شده دلیل دیگری برای عدم ایندکس شدن یا نشدن بک لینکهای شما در فهرست گوگل است. درسرویس گوگل مطالب کپی شده جایی ندارد. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ۱۰۰٪ بی نظیر و عاری از مطالب کپی شده یا سرقت ادبی باشد.
 
علاوه بر این ، ممکن است که محتوای وبلاگ شما برای خواننده بی ارزش باشد. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که پست شما ازکیفیت بالایی برخوردار است و تعداد کلمات حداقل ۱۰۰۰تا یا بیشتر است زیرا تحقیقات ثابت کرده اند ، وبلاگ با فرم طولانی درصفحه نتایج موتور جستجو (SERP)عملکرد بهتری دارند .
 
واقعیت قابل توجه- براساس مطالعه ای ازSerpIQ مقاله ای با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در نتایج جستجوی گوگل عملکرد بهتری دارد و رتبه جستجو را ارتقاء میدهد
 
۳)آیا در حال ایجاد بک لینک با استفاده از سایت هایی بدون برچسب ایندکس نشده،هستید؟
 
اگر بک لینک های تان را از سایتی با برچسب بدون فهرست تهیه کرده اید، بک لینکهای شما بسته میشود مگر اینکه با مدیریت وب سایت تماس برقرار کنید و آنها را متقاعد کنید که برچسب ایندکس نشده را از صفحه یا وب سایت حذف کنند. به هر حال ، این یک مورد نادر است. چه کسی نمی خواهد وبلاگ یا صفحه وب خود را ایندکس کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده شود؟
 
این موارد تنها بعضی از عوامل اصلی است که چرا گوگل وب سایت و بک لینک شما را ایندکس نمی کند. بنابراین ، اجازه دهید به راه حل هایی بپردازیم که باعث میشود گوگل بک لینکهای تان را ایندکس کند(نمایه گزاری کند).
 
 


:: بازدید از این مطلب : 557
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

تجارت گستر فعالیت خود را بصورت کاملا حرفه ای و تخصصی از سال ۱۳۷۸ شروع نمود و در طی این سالها همواره یکی از معتبرترین شرکتهای پیشرو در این حوزه است. طراحی سایت تبریز و بهینه سازی سایت در جهت توسعه کسب و کارها از طریق اینترنت جزو فعالیت های اصلی تجارت گستر می باشد و در حال حاضر نیز طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی اپلیکیشن موبایل را در خدمات خود قرار داده است. تجارت گستر با ایجاد تیم های تخصصی طراحی وب سایت تبریز در زمینه های آنالیز، گرافیک و برنامه نویسی اختصاصی و تجارب انجام انواع پروژه های وب در زمینه های مختلف کسب و کار و حضور مستمر سالانه در همایش های برتر بین المللی همواره تلاش کرده است تا دانش و تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مشتریان و شرکای تجاری خود قرار دهد و با طراحی حرفه ای سایت و رعایت کلیه استانداردهای سئو و افزایش ترافیک همواره مزیت رقابتی مشتریان خود را نسبت به رقبایشان در ایران ارتقاء داده است.

 
طراحی سایت امروزه نقش پررنگی را در جذب مشتری و بازاریابی اینترنتی دارد و با کمک وب سایت می توان به دنیای پول ساز اینترنت وارد شد و سهمی از این بازار را در دست گرفت.طراحی وب سایت علاوه بر گرافیک سایت و محتوای وب سایت مناسب باید در صفحه اول گوگل نیز دیده شود تا بتواند جذب مخاطب بالایی را از اینترنت داشته باشد لذا طراحی سایت با یک شرکت طراحی وب سایت  قدر و با تجربه اولین قدم در دنیای بازاریابی اینترنتی است.
 
با توجه به اهمیت طراحی وب سایت در تبریز و اهداف بعدی بازاریابی اینترنتی مانند سئو وب سایت و بهینه سازی سئو سایت ، راه اندازی باشگاه مشتریان  ، دیجیتال مارکتینگ ، حضور ، تبلیغات و بازاریابی در شبکه های اجتماعی مانند تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام  با انتخاب شرکت طراحی سایت  و ارائه دهنده خدمات جامع بازاریابی اینترنتی معتبر و با تجربه در این راه می تواند اثر گذاری چشم گیری در طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی داشته باشید.
 
برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت
 
شناخت هدف راه اندازی طراحی سایت
شناخت مخاطبین وب سایت آنالیز سایت های وب سایت
رقبا شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت 
تهیه نقشه سایت با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت
تولید محتوا مفید و مداوم با توجه به کلمات کلیدی سایت
حضور در شبکه های اجتماعی جهت معرفی طراحی وب سایت جدید
ایجاد بستری هایی در وب جهت درگیرکردن کاربران سایت


:: بازدید از این مطلب : 541
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شرایط زندگی در آلمان

 
آلمان را بسیاری قلب تپنده اروپا می‌نامند و چه نام برازنده‌ای برای این غول صنعتی قاره سبز. کشوری با مردمانی به معنی واقعی کلمه منظم، سخت‌کوش و خلاق. کشوری ثروتمند و یکی از بزرگ‌ترین صادرکننده‌ها در دنیا. زندگی در آلمان و در کنار مردم این کشور، شرایط فرهنگی متفاوتی را می‌طلبد چرا که آلمان‌ها، فضای اجتماعی متفاوتی با فرهنگ ما دارند.
 
آلمان آیینه تمام نمای یک جامعه منظم، پویا و عاری از فساد با تمام استانداردهای اروپایی است. از مجموع ۵۰۰ شرکت معتبر و بین‌المللی، ۳۷ شرکت در کشور آلمان قرار دارد اما بسیاری تنها نام بنز و BMW را شنیده‌اند. واقعیت اما این است که آلمان کشوری بسیار مهم برای اتحادیه اروپا و کل جهان است.
 
به طور کلی می‌توان امتیازات تحصیل در آلمان را در چند مورد جمع بندی کرد:
 
امکان تحصیل به صورت رایگان
امکان تحصیل به زبان انگلیسی در مقطع ارشد و دکتری.
اجازه اقامت به مدت ۱۸ ماه بعد از اتمام تحصیل به منظور یافتن کار و اخذ ویزای کار.
امکان اخذ اقامت دائم بعد از اتمام تحصیلات .
امکان تحصیل در تمامی رشته‌ها (هنر، مهندسی، پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و…) امکان کار در کنار تحصیل و پوشش کلیه مخارج زندگی (کار پاره وقت) اعتبار بالایویزای دانشجویی آلمان و امکان رفت و آمد به کشورهای حوزه شنگن بدون نیاز به ویزا.
 
حداقل سطح زبان آلمانی برای تحصیل در آلمان چقدر است؟
 
برای رشته های آلمانی زبان داشتن حداقل سطح B1  الزامیست و برای رشته های انگلیسی با توجه به نمره درخواستی باید مدرک ارائه شود. همچنین برای دریافت پذیرش از رشته هایی که به زبان انگلیسی ارائه می‌شوند، داشتن مدرک آیلتس با نمره ۶.۵  الزامیست.
 
البته لازم به ذکر است که موسسه حقوقی نادیا این امکان را برای دانشجویانی که قصد تحصیل در آلمان را دارند بوجود آورده تا آنها بتوانند به تحصیل در آلمان با معدل پایین نیز بپردازند همچنین شما میتوانید با مراجعه به این تیم از همه نکات درباره کشور آلمان و موارد مختلف آن نیز کسب اطلاعات کنید و با خیال راحت امور تحصیلی خود را به آنها 


:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

جنس به کار گرفته شده در میلگرد زیگزاگ از فولاد میباشد تا بتواند نیروی کششی بتن را به دوش کشیده و از تکان خوردن و از هم پاشیدن بتن جلوگیری کند.ممکن است میلگرد ها را در ساختمان سازی زیاد دیده باشید.میلگرد در انواع و اشکال گوناگون و در بخش های مختلفی از ساختمان به کار میروند. برخی از میلگردها که آجدار هستند در مقاوم سازی ستون ها به کار میروند و با چسبندگی که توسط آج خود با بتن ایجاد میکنند باعث جلوگیری از پاشیدگی و ترک خوردگی بتن میشوند، نوع دیگری از میلگردها که به صورت بدون اج و صاف میباشند در قسمت کف ساختمان جهت مقاوم سازی قسمت تحتانی و کف ساختمان استفاده میشوند.

 
کاربرد میلگرد زیگزاگ :
 
میلگرد زیگزاگ از میلگردهای زیگزاگی شکل است که در ساختمان سازی و ساخت سازه های بتنی کاربرد بسیار زیادی دارد. میلگرد زیگزاگ میتواند با قرار گرفتن در داخل بتن از هم پاشیدن و تخریب بافت آن تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورد. میلگردهای زیگزاگ میتوانند به نسبت میلگردهای معمولی بار بیشتری را تحمل کنند و تنها دلیل آن نیز شکل زیگزاگی این نوع میلگرد است. این نوع میلگرد در سقف که میزان بار بیشتری به بتن وارد میشود کاربرد به مراتب زیادتری دارد. در ساخت میلگردهای زیگزاگ از فولاد استفاده شده است که این فولاد میتواند به خوبی درون بتن باقی بماند بدون آنکه زنگ زده و یا فرسوده شود.
 
نقش میلگرد زیگزاگ در تیرچه :
 
در مرحله اول زیگزاگ‌ها به صورت خرپا عمل میکنندبه طوری که مقاومت آن برای تحمل وزن برای اعضای کششی زیرین تحمل برای عناصر  فوقانی را تحمل کند.
در مرحله دوم مقاومت لارم جهت تحمل وزن سقف بین تکیه گاه های در حال ساخت  در مرحله آخر میلگردهای عرضی پیوستگی لازم را بین آماتورهای کششی خرپا و بین بتن پوششی را ایجاد می‌کنند.
 
برای خرید میلگرد زیگزاگ باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع میلگرد را تهیه کنید. برای خرید میلگرد زیگزاگ ابتدا باید به استاندارد بودن آنها توجه داشته باشید. میلگردها باید از نوع استاندارد بوده و در کارخانجات  مطرح و مورد تایید تولید شده باشند. به نوشته های برجسته درج شده بر روی میلگردها قبل از خرید توجه داشته باشید. نوشته های درج شده بر روی میلگرد که تعیین کننده سایز و مشخصات دیگر آن هستند میتوانند شما را در خرید میلگرد تا حد زیادی کمک کنند. ثامن تجارت جزو شرکت های مورد اطمینان میباشد که میتوانید به راحتی و بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید خرید خود را انجام داده و در موعد مقرر نیز بار خود را تحویل بگیرید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 539
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

نوع صندلی: انواع مختلفی از صندلی غذا خوری کودک در بازار وجود دارد که ممکن است انتخاب آن کمی برای شما گیج کننده باشد. پیشنهاد می کنیم برای انتخاب این وسیله به میزان جا گیر بودن آن و محدودیت فضایی خود حتما فکر کنید.

 
میز مقابل صندلی: مدل هایی که میز آنها از صندلی جدا می شوند بهترین انتخاب محسوب می گردند و حتی می توانید آنها را در ماشین ظرفشویی بشویید. صندلی هایی که میز مقابل آنها متحرک است، همزمان با رشد کودک قابلیت جابه جایی دارند.
 
قابلیت تنظیم آسان: تنظیم ارتفاع صندلی غذا خوری کودک از اهمیت بسیاری برخوردار است. میز مقابل صندلی نباید جوری طراحی شده باشد که به شکم کودک فشار وارد کند. استفاده از یک صندلی با قابلیت تنظیم می تواند این مشکلات را برطرف کند.
 
کمربند ایمنی: صندلی غذا خوری کودک باید از 3 الی 5 نقطه دارای کمربند باشد تا از سر پا ایستادن و تحرک بیش از حد کودک جلوگیری کند. کمربند ایمنی نباید هیچگونه فشاری به شکم کودک وارد کند. همچنین با رشد کودک قابل تنظیم باشد.
 
چرخ صندلی: معمولا استفاده از صندلی هایی که دارای چرخ می باشند راحت تر از نمونه های ثابت آن است زیرا به راحتی می توانید آن را از آشپزخانه به سالن غذا خوری یا … منتقل کنید. در هنگام تثبیت آن سر میز بهتر است که چرخ ها را قفل کنید.
 
راحتی صندلی: بهتر است که از صندلی های دارای تشک که جای قرار گرفتن پا هم دارند استفاده کنید زیرا کودک در هنگام نشستن در آن احساس بهتری خواهد داشت. دقت کنید که درزهای کناری صندلی لبه های تیزی نداشته باشند تا موجب خراشیدگی روی پوست کودک نشوند.
 
راهنمای انتخاب صندلی غذاخوری کودکان
 
الویت اول در انتخاب یک خرید مناسب برای کودک شما یک مشاور خوب است که شما میتوانید با استفاده از سایت نی نی مود بهترین مشاوره را برای خریدصندلی غذای کودک خود از گروه نی نی مود داشته باشید و همچنین این امکان برای شما فراهم می شود تا هم از محصولات داخلی و هم از محصولات خارجی دیدن کنید و در صورت پسند به راحتی و به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.
 
الویت دوم شما به عنوان پدر و مادر کودک و نوزاد این است که غذا خوردن او بدون خطر و آسیب انجام شود، در حال حاضر صندلی های غذاخوری گزینه هایی هستند که موجب خواهند شد او از همان کودکی حس خوب غذا خوردن روی میز در کنار خانواده را تجربه کند. به هر حال باید بدانید که مسئله مقاومت این صندلی ها در برابر ضربه مهم است.
 
مورد بعدی که باید به صورت ویژه ای بررسی اش کنید، امنیت کمربند ایمنی است. در صورتی که کمربند به آسانی باز شود شما نمی توانید کودکتان را برای مدت زمانی تنها بگذارید. البته بر اساس رده بندی سنی نیز انتخاب می شوند که در نهایت تا سه سالگی بهتر است که برای کودکان از این گونه صندلی ها استفاده شود.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 508
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 15 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

عکس جالب سحر قریشی با سبیل - جذاب

  • عکس جالب سحر قریشی با سبیل - جذاب

      عکس جالب سحر قریشی با سبیل

    عکس جالب سحر قریشی با سبیل

    سحر قریشی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در حرکتی عجیب در صفحه اینستگرام خود عکسی با سبیل ساختگی منتشر کرد. به نظر می رسد این هنرپیشه قصد داشته تا با انشار این تصویر توجه بیشتر طرفدارانش را به صفحه اینستگرامش جلب کند.

     عکس جالب سحر قریشی با سبیل



:: بازدید از این مطلب : 1176
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خرید آنلاین شارژ ایرانسل و همراه اول

کارت شارژ رایتل و تالیا دریافت شارژ با #1000*789* از ایرانسل

در تلفن خود ابتدا عبارت *733# را شماره گیری نموده و دکمه سبز رنگ تماس را فشار دهید. در توجه داشته باشید که در خرید شارژ ایرانسل کل روند استفاده از این سرویس باید اعداد را بصورت انگلیسی وارد نمایید، نه فارسی. 0 7332. سپس با وارد کردن یکی از شماره‌های 1 تا 3 زبان را از میان گزینه‌های فارسی، انگلیسی و فینگلیش انتخاب نمایید. در خرید شارژ ایرانسل برخی از تلفن‌های معمولی که پشتیبانی مناسبی از زبان فارسی ندارند، این مرحله نمایش داده نمی‌شود و به صورت پیش فرض حالت فینگلیش انتخاب می‌گردد. 

در این مرحله، منوی امکانات این سرویس از جمله نمایش موجودی حساب بانکی، خرید کارت شارژ ایرانسل، پرداخت، خرید، نیکوکاری یا تنظیمات نمایش داده می‌شود. برای خرید شارژ عدد 2 را وارد کنید.

در این مرحله می‌توانید شماره موبایلی که از طریق آن به سرویس *733# متصل شده‌اید را انتخاب نموده یا شماره موبایل دیگری که قصد شارژ آن را دارید، وارد کنید. اگر قصد شارژ همین موبایل خود را دارید عدد 1 را شماره گیری کنید در غیر اینصورت شماره کامل موبایل مد نظر خود را وارد نمایید.

در این مرحله 4 مبلغ 10 هزار، 20 هزار، 50 هزار و 200 هزار ریال برای شارژ نمایش داده می‌شود که با عداد 1 تا 4 قابل انتخاب هستند. عدد مربوط به مبلغ مورد نظر خود شماره گیری کنید. 05 7336. سپس شماره کارت بانکی شما درخواست می‌شود، شماره 16 رقمی کارت خود را بدون درنظر گرفتن خط تیره وارد کنید و در مرحله آخر نیز رمز دوم خود را وارد کنید. برای دریافت رمز دوم تنها کافی است یک بار به دستگاه‌های خود پرداز بانک مراجعه نمایید. مرحله خرید آنلاین شارژ ایرانسل به پایان رسید و حالا مبلغ خریداری شده از حساب‌تان کسر گردیده و بلافاصله به شارژ سیم کارتتان اضافه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر را از سایت irancell.ir دریافت کنید.

خرید شارژ ایرانسل مستقیم و یا TopUp روش جدیدی است اپراتورها این روزها ارائه کرده اند

با استفاده از این روش نیاز نیست که کد 16 رقمی خرید شارژ خریداری شده را وارد سیم کارت خود نمایید و پس خرید شارژ به طور اتوماتیک مبلغ خریداری شده به اعتبار شما افزوده خواهد شد. برای تهیه خرید شارژ ایرانسل و همراه اول به این صورت شما میتوانید به وبسایت کارت شارژ ایرانسل به آدرس iran3llsharj.com خرید شارژ ایرانسل مراجعه نمایید علاوه بر این شما می توانید به وبسایت ایتور مراجعه کرده و سپس به بخش خرید شارژ مستقیم بروید و مبلغ مورد نظر خود را خریداری نمایید.

سرویس جدیدی که ایرانسل برای نخستین بار در ایران ارائه نموده است سرویس شارژ الکترونیکی و یا همان E-Charge می باشد با استفاده از این سرویس دیگر لازم نیست که شما مبالغ از پیش تعیین شده شارژ تهیه نمایید و می توانید با هر مبلغ و میزانی شارژ خرید نمایید به عنوان مثال یک شارژ 1400 تومانی با استفاده از این سرویس می توانید خریداری نمایید. برای تهیه اینگونه شارژ باید به نمایندگان ایرانسل که دارای گواهینامه شارژ الکترونیکی می باشند مراجعه نمایید و پس از انجام عملیات پیامکی به منظور موفقیت آمیز بودن عملیات دریافت خواهید کرد.

خرید شارژ اینترنتی یکی دیگر از روش های جدید خرید شارژ، شارژ اینترنتی می باشد که شما می توانید با استفاده وبسایت بانک های طرف قرار داد و یا سایر فروشگاه های شارژ اینترنتی مانند وبسایت echargecard.bmi.ir شارژ ایرانسل در مبالغ 1000، 2000، 5000 و ... تهیه نمایید. با استفاده از این روش مبلغ شارژ خریداری شده از حساب بانکی که در هنگام تکمیل خرید وارد نموده اید کسر خواهد شد.

در ادامه راه اندازی روش های آسان شارژ مستقیم، شما مشترکان اعتباری ایرانسل از این پس می‌توانید با استفاده از اینترنت تلفن همراه خود، از طریق لینک charge.irancell.ir ، خط ایرانسل خود یا افراد دیگر را شارژ کنید. بدین ترتیب پس از ورود به لینک مذکور، شماره تلفن همراه، نوع شارژ (شامل معمولی و شگفت انگیز) و همچنین مبلغ مورد نظر و بانکی که می خواهید پرداخت را از طریق آن انجام دهید انتخاب کنید تا پس از پرداخت اینترنتی، اعتبار مورد نظرتان مستقیماً بر حسب میزان شارژ به حساب شماره تلفن همراه انتخابی افزوده شود. با این روش، مبلغ مذکور به طور مستقیم از حساب بانکی شما کسر شده و به اعتبار سیم‌کارت افزوده می‌شود.

خرید شارژ ایرانسل برای تلفن همراه از اینترنت و به صورت آنلاین

فرآیند ساده‌ای است که باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما برای خرید شارژ ایرانسل می‌شود. تنها نیاز شما، امکان اتصال به اینترنت و داشتن یک کارت بانکی عضو شتاب است. اگر در این زمینه اطلاعات کافی ندارید نگران نباشید. ما، هم خرید کارت شارژ و هم نحوه فعال کردن قابلیت خرید کارت های بانکی را از سایت iran3llsharj.com به شما توضیح می‌دهیم. همه‌ خرید شارژ ایرانسل از وبسایت‌های دیگر و با کارت‌های عضو شتاب، کم و بیش مشابه همین ترتیبی است که در این مطلب به آن می پردازیم.

[ شما می توانید برای خرید شارژ به ترتیب زیر عمل کنید ] :

در این مرحله می توانید ایمیل و شماره موبایل خود را وارد کنید. دقت داشته باشید که ایمیل یا شماره موبایل ناشناسی را وارد نکنید؛ زیرا کد شارژ علاوه بر نمایش داده شدن روی صفحه مانیتور، به آدرس ایمیل و شماره موبایلی که وارد کرده اید نیز فرستاده می شود. البته برای خرید شارژ وارد کردن ایمیل و شماره موبایل ضروری نیست و با پر شدن یک کاراکتر (عدد یا حرف) در قسمت ایمیل و موبایل، فرایند خرید شارژ ایرانسل و همراه اول میسر خواهد بود. اما بهتر است ایمیل و شماره موبایل یا حداقل یکی از این دو را وارد کرده باشید. زیرا در صورتی که پس از انجام خرید، یا در طی این فرآیند با اشکالی مواجه شوید، با توجه به حجم بالای خرید شارژ از طریق این سامانه، بخش پشتیبانی ما تنها با ایمیل یا شماره موبایلی که وارد کرده اید می توانند شما را راهنمایی کند. مثلا، اگر هنگام نمایش داده شدن کد شارژ، ناگهان ارتباط اینترنتی یا برق شما قطع شود(!) و شما ایمیل یا شماره موبایلی وارد نکرده باشید، کد شارژ مورد نظر نه به ایمیل و شماره موبایل شما ارسال می شود و نه بخش پشتیبانی ما مشخصاتی از شما در اختیار دارد که بتواند شما را راهنمایی کند.

اگر هنوز برای کارت بانکی خود رمز دوم نگرفته اید، یا اصلا کارت بانکی ندارید، نگران نباشید! شما با مراجعه به شعب بانک های سامان و پارسیان، بدون هیچگونه معطلی می توانید کارت‌های آماده خرید شارژ ایرانسل اینترنتی (دارای شماره رمز اینترنتی و کد CVV2) را که از قبل با مبالغ مختلف ایجاد شده خریداری کنید و از طریق دروازه پرداخت الکترونیکی همین بانک‌ها، کارت شارژ یا هر نوع کالا یا خدمات دیگری را که امکان خرید اینترنتی اش فراهم شده بخرید. اگر نکته‌ی مبهمی درباره‌ی خرید شارژ برایتان باقی مانده، می‌توانید در کامنت‌های همین مطلب، یا با رفتن به صفحه‌ی تماس با ما پرسش خود را بپرسید. ما شما را راهنمایی خواهیم کرد.

سرویس شارژ مستقیم از طریق وب‎ سایت رایتل rightel.ir راه اندازی شد از این پس مشترکان رایتل می توانند از امتیاز افزایش اعتبار از طریق وب سایت رایتل، بدون نیاز به وارد کردن رمز شارژ بهره مند شوند. به گزارش روابط عمومی رایتل، سرویس «شارژ مستقیم از طریق وب‌سایت رایتل»، این امکان را در اختیار کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دیتا قرار می‌دهد تا بتوانند به سادگی و در کوتاهترین زمان ممکن اعتبار مورد نیاز خود را خریداری نمایند. براساس این گزارش جهت بهره‌مندی از این سرویس لازم است مشترک شماره تلفن همراه و مبلغ مورد نیاز خود را در وب سایت رایتل وارد نموده و اعتبار درخواستی را به‌طور مستقیم دریافت نماید. لازم به ذکر است است استفاده از این سرویس رایگان می‌باشد. این گزارش می افزاید با این امکان نیازی به وارد کردن رمز شارژ وجود ندارد و مشترک می تواند متناسب با میزان نیاز و استفاده خود شارژ مورد نظر را انتخاب و از آن به طور مستقیم استفاده کند. برای بهره مندی از این امکان مشترک میتواند تنها با وارد کردن شماره تلفن، مبلغ شارژ و انتخاب بانک مورد نظر به صفحه پرداخت هدایت شده و در این مرحله شماره ١٦ رقمی درج شده بر روی کارت بانکی عضو شبکه شتاب خود، رمز اینترنتی بانک و همچنین شماره ٣یا 4 رقمی پشت کارت شتاب (CVV2) را وارد کرده و پرداخت خود را انجام دهد، بدین ترتیب، مبلغ اعتبار درخواستی از حساب بانکی مشترک برداشت و اعتبار مورد نظر به سیم‌کارت مورد نظر افزوده خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 669
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 آذر 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

خرید بلیط هواپیما سامتیک 

با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی های روز و کادر متخصص و مجرب خود، با پیاده سازی بستری کاربر پسند و ساده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه مسافرت هوایی و ریلی به شما کمک می کند با یک جستجوی ساده بلیط هواپیما مورد نظر خود را از سامتیک انتخاب و خریداری نمایید.

سامانه سامتیک مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی شده و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایند. وب سایت سامتیک اقدام به جمع آوری تمام اطلاعات پرواز خطوط هوایی ایران نموده تا با توجه به نیاز کاربران سهولت استفاده از امکانات جهت خرید بلیط هواپیما چارتر، سیستمی و  خرید بلیط هواپیما در فضای مجازی بر اساس آخرین تغییرات در اختیار کاربران قرار گیرد. سامتیک از تجربه بلند مدت خود در صنعت  بلیط هواپیما بهره برده و ابزاری نوآورانه با کاربری آسان را پیاده سازی نموده.

بلیط هواپیما خود را خرید کنید.

و همچنین با گارانتی قیمت، کاربران همیشه می توانند مطمئن باشند که در حال رزرو بهترین قیمت بلیط هواپیما و یا خرید بلیط هواپیما برای مسافرت خود هستند. بدون اغراق، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از سریع ترین و معتبرترین روش های خرید بلیط هواپیما است که با رونق گرفتن کسب و کار الکترونیک و پوشش دادن تمامی نیازهای مسافرین در اسرع وقت، از جایگاه ویژه ایی در بین خوش سفران برخوردار است.

ناگفته نماند که هنوز هم برای بعضی افراد اعتماد کردن به خرید بلیط هواپیما سخت است ولی وقتی با مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما آشنا میشوند، ترجیح آنها هم تغییر میکند و وقتی با وسواس خاص مطابق با سلایقشان، خرید اینترنتی را انتخاب میکنند و از خدمات و پشتیبانی آنها رضایت کافی به دست می آورند، هرگز دیگر به دنبال شیوه سنتی و خرید حضوری بلیط هواپیما نمیروند. از مزایای دیگر خرید بلیط هواپیما، در اختیار داشتن تنوع در سبد خرید مسافر است، به گونه ایی که با توجه به نیاز و سلیقه اش، میتواند تنها با صرف چند دقیقه برای جستجو، ساعت های پروازی متنوع، ایرلاین های معتبر مانند ایران ایر، ماهان، آسمان، قشم ایر و کیش ایر، تنوع قیمت کلاس های پروازی، نوع بلیط هواپیما و یا حتی تعداد ظرفیت باقی مانده در هر مسیر هوایی را بصورت آنی مشاهده و خود انتخاب کند. در مجموع رزرو بلیط هواپیما در هر ساعتی از شبانه روز حتی در مواقعی که در لحظه تصمیم به سفر میگیرید، با چند کلیک مقدور است

نکته مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما سامتیک samtik.com 

احتمالا زمانیکه مشغول رزرو آنلاین بلیط هواپیما بودید با این حس بارها مواجه شده اید و قبل از اینکه بر روی دکمه "تایید" کلیک کنید، دلهره و اضطراب از پاسخ به هزاران سوالی که به ذهنتان خطور میکند، را تجربه کرده اید.

پرسش های زیادی که مدام با خود مرور کرده و می گویید:

  • قسمت اطلاعات مسافر و درست پرکردم؟
  • چیزی رو که جا ننداختم ؟
  • پرواز و درست رزرو کردم ؟"

حقیقتا فشردن دکمه "تایید نهایی خرید" از پر استرس ترین لحظات در زمان آماده سازی برنامه سفر است، ولی نگران نباشید ما دقیقا حال شما را درک می کنیم و اگر به مواردی که در لیست زیر آمده بدرستی عمل کنید، قطعا بعد از خرید و تا لحظه پرواز، آرامش خاطر خواهید داشت...

۱ - دقت کنید که وب سایت مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد. در غیر اینصورت قیمت ها و پروازهای معتبری را در اختیارتان نمی گذارد.

۲ - بهتر است بلیط هواپیمای خود را از وبسایتی خریداری نمایید که شما را به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مراحل رزرو و حتی بعد از آن تا انجام پروازتان پشتیبانی می کند.

۳ - از وب سایتی خرید کنید تا در صورت انصراف از پرواز بتوانید بلیط هواپیما سیستمی خود را به صورت آنلاین کنسل نمایید.

۴ - همیشه قبل از خرید بلیط هواپیما، قیمت ها را با هم مقایسه کنید و مطمئن شوید که قیمتی که می پردازید بهترین نرخ آن پرواز است.

۵ - هنگام ثبت اطلاعات مسافرین از جمله نام، نام خانوادگی و کد ملی نهایت دقت را داشته باشید.

۶ - حتما اطلاعات مسافرین، تاریخ سفر، مبدا و مقصد را قبل از تایید نهایی مجددا بررسی نمایید.

۷ - توصیه میکنیم هنگام مراجعه به فرودگاه برگه چاپ شده بلیط هواپیما خود را به همراه داشته باشید.

گستردگی تعداد ایرلاین‌های سامتیک این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند. گاهی رسیدن به مقصد، پرواز در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید. داشتن انتخابی درست، نتیجه‌ی در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است که سامتیک این امکان را برای مسافران فراهم کرده است.

منبع : samtik.com



:: برچسب‌ها: سامتیک , بلیط اینترنتی هواپیما ,
:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آذر 1395 | نظرات ()